Hospitality
Hospitality
Klantgerichtheid met een oprechte glimlach? Til het serviceniveau van jouw (horeca-)zaak naar een hoger niveau. Dankzij de maatwerkcursus Hospitality weten jouw medewerkers straks precies hoe ze gasten in de watten moeten leggen.
Jij wilt jouw gasten zo
n gastvrij en welkom gevoel geven, dat ze het fijn vinden om in jouw (horeca-) gelegenheid te komen én blijven terugkomen. Dat doe je door service te bieden op hoog niveau. Jouw medewerkers zijn klantgericht en klantvriendelijk en onthalen je gasten altijd met een oprechte glimlach.De maatwerkcursus Hospitality leert jouw medewerkers hoe ze dit serviceniveau kunnen bieden en gasten op de beste manier in de watten kunnen leggen. Een manier waarop je je kunt onderscheiden van jouw concurrenten. En de harten verovert van jouw gasten.
Klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en hospitality zijn kernbegrippen in deze maatwerkcursus.
Mystery visit
De uitvoerend docent kan vooraf op mystery visit komen, als dit gewenst is. Het doel van de mystery visit heeft twee aspecten:
- De docent krijgt een beeld van jouw locatie en het huidige serviceniveau.
- De docent kan de inhoud van de cursus nog beter op de doelgroep afstemmen door te zien hoe het er in de praktijk aan toegaat bij jullie bedrijf of organisatie.
Voor wie is deze cursus?
De maatwerkcursus Hospitality is voor medewerkers in de horeca, overheidsinstellingen, sportbedrijven of andere organisaties die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan.
Duur
Hospitality is een maatwerkcursus. Graag bespreken we je precieze opleidingsvraag. Afhankelijk daarvan bepalen we de duur van de cursus in overleg.
Kosten
De kosten voor deze maatwerkcursus Hospitality zijn op aanvraag en afhankelijk van de opleidingsvraag.
Groepsgrootte
Maximaal 15 deelnemers.